bubblesnajaar2020.reismee.nl

naar huis

Zaterdag 26 september 2020. Gisteren was het bijna heel de dag droog, maar koud, er waaide een gure wind. Bij een hele grote kampeerwinkel hebben we 2 tl-buizen gekocht ter vervanging van de oude in de camper. Naar deze tl-buisjes is weinig vraag, de modernere campers hebben ws. andere lichtbronnen. De Tl-buizen waren tot onze verassing voor de helft van de aangegeven prijs. Een meevaller. De Tl-buis in het woongedeelte hebben we gelijk vervangen, het Tl-buisje in de toiletruimte moet wachten tot thuis, we kunnen het kapje niet loskrijgen. In de stad waren de terrasjes bijna leeg, het was te koud.

Er wordt voor de komende dagen veel regen en lage temperaturen voorspeld in een groot deel van Europa. We hebben nog even gedacht over doorrijden naar Frankrijk, maar ook daar wordt veel slecht weer voorspeld en veel campings zijn al gesloten.

Vandaag zijn we naar huis gekomen. Onderweg hebben we geen regen gehad en af en toe scheen zelfs even de zon. Mooie herfstkleuren waren te zien in het Belgische landschap.

Ben

Home sweet home ?

Nellie

Jammer dat jullie vroeger naar huis zijn gegaan maar bij deze weersomstandigheden kun je beter in jullie mooie huis zitten dan op de camping. Geniet thuis en groetjes Nellie en Bert

Godelive

Jammer dat er een vroeger einde is gekomen van jullie vakantie. ? Het is ineens veel kouder geworden. Maar je bent toch even er tussenuit geweest. ?